bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Vill skrika!

Publicerad 2014-03-09 04:26:39 i Allmänt,

Jag vill bara skrika jag är frustrerad och irriterad! Nu vet jag snart inte hur jag ska hantera en människa. Han lade till mig på facebook för att han såg min tatuering om cancer och själv har cancer. Jag accepterade självklart snäll som jag är. Skrev väldigt mycket om sin cancer och om hur ingen förstår.. Jag berättad att jag skulle starta upp cancergruppen vilket han tyckte var jättebra så jag la till honom. Sen började jag få mail om att han ville bjuda mig på middag, att vi skulle fika efter han varit på sjukhuset, åter igen inbjudningar om middag, dumma komentarer på facebook blandat med "fjäsk" och tycka synd om honom komentarer. Konstiga komentarer på mina bilder om att ansa könshår apropå absolut inget (så jävla sjukt), snuskkomentarer jag har fått ta bort direkt! Han har skrivit inlägg på sin facebook om hur folk i en grupp hoppar på honom ang hans cancer och hånar honom! Vänner till honom mailade mig och frågade om det var vi i gruppen jag skapat (självklart är det inte så och han ville ju inte berätta för sia vänner vad gruppen hette så det fanns antagligen inte ens) Tillslut tog jag bort honom från min facebook och nu hoppar han på mig "lite snyggt" i gruppen och ska ta åt sig att han "skapat" gruppen. Jag vet inte längre hur jag ska hantera honom.. Jag har ju ingen aning om han håller på såhär till någon annan i gruppen heller! Han är så fruktansvärt manipulativ och jag hoppas verkligen att dom andra läser mellan fingrarna! 
Jag startade gruppen för att jag bryr mig om andra! Nu vill jag själv inte gå in och läsa i gruppen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela