bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Tack!

Publicerad 2014-01-15 23:10:52 i Allmänt,

Tack alla som hatar mig
Ni gör mig bara starkare
 
Tack alla som älskar mig
Ni får mitt hjärta att slå snabbare
 
Tack till alla er som bryr er
Ni får mig att känna mig viktig
 
Tack till alla er som kommer in i mitt liv
Ni har skapat mig till den jag är idag
 
Tack till alla er som lämnar mitt liv
Det visar att inget varar för evigt
 
Tack till alla er som stannar i mitt liv
Ni visar mig riktig vänskap
 
Tack till alla er som lyssnar på mig
Det får mig att känna mig att jag är värd det
 
 

Kommentarer

Postat av:

Publicerad 2014-01-16 04:02:02

underbar text, och bilderna också. fin du är <3

Svar: Tack vad gullig du är! <3
Cathrine

Postat av: Mustafa basol

Publicerad 2014-01-18 02:06:58

Vad stark och livsfull du är!! Alla borde kämpa som du har gjort! Min mamma hade också cancer men idag mår hon bra hon är också en väldigt stark person som dig!
Med vänlig hälsning, mustafa

Svar: Tack! Vad skönt att höra att din mamma mår bra! :) Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning Cathrine
Cathrine

Postat av: Matilda

Publicerad 2014-01-19 19:14:11

Du verkar jättestark! Grattis till att du vunnit över Cancer! Fuck cancer!

Svar: Tack söta du! Än är jag inte friskförklarad och vunnit, men jag har varit tumörfri längre än förr! :) Och hoppas att förbli! ;)
Cathrine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela