bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Stod i duschen men en rakhyvel i höger hand!

Publicerad 2014-01-15 00:22:53 i Allmänt, Cancer, mitt liv,


Det här är en bild på mig! En bild där jag äntligen har fått hår och en frisyr igen!
Ett år innan den här bilden knäpptes stod jag i duschen och grät! Jag stod i duschen med en rakhyvel i min högra hand. Jag rakade av det håret som satt kvar på huvudet efter att mycket hade ramlat av på grund av cellgifterna som skulle döda min cancer!
 
Det här är även en bild jag la upp på facebook idag. Bilden jag fick ett mail om där det står " Näääähäääruuuu, tjejer ska ha långt hår! :D Korthåriga tjejer ser bisexuella ut!"
 
Behöver jag skriva hur dum i huvudet den killen är i mina ögon nu?
 

Kommentarer

Postat av:

Publicerad 2014-01-15 02:58:22

gud va coolt hår!

Svar: Tack :))
Cathrine

Postat av: freja

Publicerad 2014-01-15 10:12:03

vad fin du är! stark tjej som klarar dig igenom cancer!

göra ett bloglovin-byte? :)

Svar: Tack snälla :)
Cathrine

Postat av: freja

Publicerad 2014-01-15 12:58:10

Sv: precis ! Ja gör det :)

Postat av: Nathalie Johansson

Publicerad 2014-01-16 00:18:36

Måste bara säga att jag älskar din blogg!! sjukt bra!

Svar: Tack söta du! Glad jag blev :)
Cathrine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela