bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Full rulle!

Publicerad 2014-01-20 14:46:00 i Allmänt,

Jag tycker ändå att jag har fått mycket gjort idag. (lite mallig)
Förutom att ha varit ute med Moa (våran hund) några gånger i snön så har jag bokat en tid på vårdcentralen för att titta på min knöl som sitter ovanpå min handled, den börjar göra ont så vill gärna få den väck! Sedan ska ju alla skrämma upp mig att den är farlig fast jag vet egentligen vad det är, har haft flera gånger förut fast den är större denna gången.
Sedan har jag bokat om en tid till Sahlgrenska där det ska tas lite prover igen. 
Tagit en promenad på 10 minuter för att hämta bilen på regementet då min kille inte orkade gå med sin väska till jobbet imorse.
Eftersom han kommer vara borta i två veckor och bada i isvak och sådana grejer så fanns inget alternativ för mig än att halka iväg och köra hem bilen till vårat varma garage.
Passade även på att åka förbi netto och köpa en liter mjöl och en ljusstake som jag tänker måla om (jag är duktig på att köpa nytt och göra om)
Så nu sitter jag här i soffan och hoppas att maten börjar laga sig själv ute i köket! 
 
 
Föresten så är jag så sjukt nöjd med min perfekta fickparkering idag! (växer tre centimeter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela