bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Hur reagerar man?

Publicerad 2014-02-11 14:27:09 i Allmänt,

Hur reagerar man när blicken möter en blick från en före detta vän! 
En rolig vän som jag tyckte mycket om! 
Men som vände mig ryggen i samma veva jag blev sjuk. 
En gamal vän som ignorerat mig och demonstrativt axla mig hårt på krogen i somras! En vän jag aldrig någonsin gjort något illa! 
Det gjorde ganska ont att se henne! 
Nu var hon ensam, tror hon försökte hälsa! Nu var det jag som blivit sårad som ignorerade henne! 



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-02-11 15:04:40

Man ska omringa sig av människor som stöttar, bryr sig och förstår. Ta hand om dig och tänk att det är människan i frågas förlust som har förlorat en god vän! :)
Styrkekramar!

Svar: Tack för dina fina ord söta du! :) Kram
Cathrine

Postat av: Linda

Publicerad 2014-02-11 19:54:09

Tråkigt när vänner reagerar så, som en riktig vän ska man finnas där oavsett vad som händer, finnas där som stöd och stöttning, någon man kan umgås med och dela glädje och sorg med och framför allt respektera varandra.
Såg att du hade besökt min sida och lämnat ett litet avtryck.
Alltid roligt när nya människor tittar in till än.
Kram Linda

Svar: Tack för ditt fina inlägg! :) Kram
Cathrine

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-11 22:12:49

Tråkigt när sådant händer, men jag håller med ovanstående talare, tänk att det är hennes förlust!

Jag blev nyfiken på dina smycken, men hittade inget här på bloggen om dem?

Svar: Tack :)Jag har inte bloggat nåt om det än men har tänkt ett tag ;) Jag finns på facebook och heter Cs Lycka om du vill kika in lite :)
Cathrine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela