bloggbycathrine.blogg.se

Kreativ, humoristisk, men även allvarlig 30 åring bloggar om mitt liv nu och innan min cancerdiagnos. Mitt liv är fullt av pyssel, konst, funderingar och jävligt mycket skratt! Kom ihåg att det är tillåtet av vara arg och ledsen, men det är även okej att känna hopp och glädje!

Gymmet it is!

Publicerad 2014-02-13 13:35:44 i Allmänt,

Sätter på mig dom slimmade svarta byxorna, tar min promenad till gymmet och svarvar min kropp lite! 


Egentligen skulle jag behöva en vilodag för att hinna med allt annat jag ska göra idag! Men jag får försöka hinna ändå! När man väl kommer iväg på träning så blir det som en drog! 
Och nä, mina muskler är inte särskilt stora, men efter fyra månaders vila på grund av förkylning och Thailandsresa så blir det så! Jag är nöjd ändå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cathrine

26 Januari 2009 fick jag min cancerdiagnos efter att ha sökt hjälp i sjukvården i nästan tre år men gång på gång bara bli dumförklarad. Jag hade då i 50kiloskropp magen full med vätska. Hela 7,5 liter vätska. Efter sex operationer och cellgifter har jag varit tumörfri i två år men går på täta kontroller fortfarande. Jag älskar att pyssla, har startat företag för mina smycken och hantverk, älskar min hund Moa och hoppas i framtiden på att gifta mig och bli gammal med min pojkvän!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela